سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی دوباره

الـــســـلـــام و عـــلـــیـــک یـــا صـــاحـــب الــــزمـــان الـــســـلـــام و عـــلـــیـــک یـــا ابــاصــالـــح الــمــهـــدی دعـــــــــا کنید برای ظهور اقامون

 

 

چرا ازدواج عقب افتاده است ؟

به جوانی گفتم: ? چرا داماد نمی‌شوی؟

مادرش کنارش ایستاده بود.

گفت: ایشان می‌گوید، من یک زن می‌خواهم 168 سانت ...

این داماد کج فکر می‌کند. متری فکر می‌کند ! خوب مخ خراب است! مگر زن متری شده است؟

? شما چرا داماد نمی‌شوی؟ تا حالا کسی را پیدا نکردم. مگر چطور زنی می خواهی؟ آخر من فوق لیسانس هستم و زن من هم باید فوق لیسانس باشد.

چه کسی گفته؟ آخر ما باید کفو هم باشیم. کفو را نمی‌فهمد چیست. کفو یعنی همفکر و همفکر به معنی هم عقیده است.



دوشنبه 94 اردیبهشت 14 | نظر بدهید

 
علیرضا خداوردی

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت. فندرسک نام منطقه ایست در استان گلستان که دیار حکیم فرزانه ابوالقاسم میرفندرسکی می باشد به مرکزیت شهرستان خان ببین. به دلیل رشادت های فرزندان این دیار کهن در هشت سال دفاع مقدس ماهم همراه شدیم تا راه ایشان را ادامه دهیم.

 

مطالب اخیر

می‌گوید ...

من عاشق حجابم هستم

دوستش دارم ...

چرا ازدواج عقب افتاده است ؟

هرگاه ....

یاحسین ....

یا الله

........

یا حسین

ورود امام زمان ممنوع!

 
 

پیوند ها

پایگاه جامع عاشورا

ابزار و قالب وبلاگ

ریحانه

طبیعت صفاشهر

سجاد

 
 

خبرنامه

 
 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 25451

بازدید امروز :6

بازدید دیروز : 1

تعداد کل پست ها : 31

 

دوست قرآنی

مهدویت امام زمان (عج)
 

لوگوی دوستان

 

 

پیوندهای روزانه

یا اخت الحسین

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin